מצגת לבר מצווה

לקוחות יקרים! לצערנו סגרנו את שרות המצגות לאירועים, במקרה ואתם מחפשים הזמנות לחתונה, פתחנו אתר במיוחד בשבילכם לאתר החדש לחצו הזמנות לבר מצווה אונליין

 מצגת לבר מצווה - הסבר קצר איך מתחילים?

  1. אוספים חומרים, נסו לבחור תמונות איכותיות שמשקפות זכרונות.
  2. מומלץ לסדר את התמונת באופן שתרצו שיוצג בקליפ ולמספר אותן  (1, 2, 3...).
  3. מומלץ לבחור גם כמה קטעי וידאו, רשמנו לנו איפה אתם רוצים שיופיעו(בהתחלה, לאחת תמונה ממוספרת) ואיזה קטע צריך לחתוך מכל וידאו.
  4. במקרה ואתם לא יודעים איך לשלוח את התמונות וקטעי הוידאו, הכנו לכם מדריך קצר(לחצו).
  5. זהו, אנחנו נעביר את הפרטים לעורכת סרטים שלנו, תתאמו ציפיות ואנחנו מתחילים לעבוד.

 למאגר המצגות לפי סגנונות לחצו

תמונות
מריחה
פרקט
עצים
נוף

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים שירותי הכנת מצגת לבר מצווה? למי מתאים שירות כזה וכמה הוא עולה?

לא פשוט לארגן מסיבת בר מצווה. יש לא מעט הכנות וסידורים שצריך לעשות ומדובר, ללא ספק, בהפקה בפני עצמה. מסיבת בר מצווה היא הזדמנות ליהנות מאירוע חד פעמי, אירוע בלתי נשכח המציין את הגעתו של הבן לגיל מצוות, לבגרות. אפשר לשלב לא מעט אטרקציות במסיבה, כמו למשל מצגת לבר מצווה. מחפשים גם אטרקציות? לחצו כדי להגיע לאטרקציות לבר מצווה.

שירות הכנת מצגת לבר מצווה, המוצע על ידי חברה המתמחה בכך, כולל הכנת ועריכה של מצגת מיוחדת, שבה אפשר לשלב סרטונים קצרים וארוכים, תמונות וכמובן מוזיקת רקע. מצגת לבר מצווה היא אטרקציה בפני עצמה, שמוסיפה לא מעט לאירוע כולו.


מה מציעים שירותי הכנת מצגת לבר מצווה

השירות מאפשר לתעד תקופות שונות בחייו של נער בר המצווה לאורך השנים ולהקרין זאת לפני אורחים האירוע במהלך המסיבה עצמה. אם בעבר בחרו רבים להכין בעצמם את המצגת, שיצאה פשוטה וקצרה יחסית, הרי שכיום במקום לעשות זאת לבד, אפשר לפנות אל המומחים.


למה לבחור בחברה להכנת מצגות?

חברה המתמחה בכנת מצגות היא הכתובת הנכונה לפנות אליה והדרך הנכונה להתמודד עם ארגון המסיבה. ישנן מעט משימות והכנות שונות לקראת האירוע, המצריכות זמן, כסף וגם סבלנות רבה. לא תמיד יש את הזמן להתפנות להכנת מצגת ולא תמיד יש גם את היכולת לעשות זאת לבד.


מה חברתנו יכולה להציע לכם בשרות זה?

חברנו המתמחה בתחום זה נעזרת בתכנת אפטר אפקט, בעזרתן ניתן להכין מצגות. תכנה לעריכה ולהכנת מצגת בר מצווה כוללת מגוון של כלים שונים, העומדים לרשותו של מכין המצגת. בעזרתם אפשר להכין את המצגת ולשלב בה אלמנטים שונים. אפשר לשלב במצגת תמונות החל מרגע לידתו של חוגג בר המצווה ועד לגיל 13, תמונות מתקופת הגן ובית הספר, תמונות עם בני המשפחה וגם עם החברים הקרובים. אפשר לשלב במצגת מוזיקת רקע שאוהבים וגם סרטוני וידאו קצרים מטיולים ואירועים משפחתיים שונים.


למה בכלל להכין מצגת ומתי צריך להקרין אותה?

הקרנת המצגת באירוע מאפשרת לשתף את כל המוזמנים למסיבת בר המצווה ברגעים שונים וחשובים בחייו של חתן השמחה, לשתף ברגעים מרגשים ובנקודות שונות בזמן. את המצגת אפשר להקרין עם הגעתם של האורחים אל המקום שבו נערכת החגיגה או בסוף האירוע.


אז, רגע לפני שמזמינים את השירות

לפני שמזמינים את שירותי הכנת מצגת לבר מצווה, כדאי לוודא שפונים אל המומחים בתחום. אמנם זה נשמע קל, אולם הכנת מצגת כזו מצריכה לא מעט יכולות. מעבר ליצירתיות רבה, נדרשת יכולת טכנית ברמה גבוהה וכמובן גם תכנת מתאימות להכנת מצגות.


מה נדרשת חברה המתמחה בתחום המצגות?

לחברה להכנת המצגות נדרשת היכולת להבין בצורה מדויקת את הצד השני, את הצד המזמין את המצגת: באיזו מצגת היה מעוניין ואיזה מסר היה רוצה להעביר? הכנת מצגת מצריכה התייחסות לאלמנטים רבים שיחד יוצרים סרטון מושקע ומוקפד, מצגת שמלווה את חתן בר המצווה לאורך תקופה ומשתפת אותה יחד עם כל בני המשפחה והחברים. מצגת שמשמשת אמנם כמעין אטרקציה באירוע אבל היא ללא ספק גם ציון של דרך. דרך חשובה בת 13 שנה.


הכנת מצגת בת מצווה אצל המומחים – כי אצלנו תקבלו בדיוק מה שאתם רוצים!

אנחנו, בסטודיו Ce.El, יודעים כמה אתם וודאי נרגשים לקראת מסיבת בר המצווה של הבן ושמחים לעמוד לרשותכם ולספק לכם שירות מקצועי ואמין מאד. אנו מציעים לכם מצגת לבר מצווה באיכות גבוהה, מצגת שתהפוך את מסיבת בר המצווה לחגיגה שאין כמותה. נשלב במצגת תמונות, סרטונים וגם מוזיקת רקע וכל זאת בהתאם לדרישותיכם ורצונותיכם.


התקשרו אלינו

מעוניינים לשמוע עוד על שירותי הכנת מצגת לבר מצווה שלנו? התקשרו אלינו עוד היום לטלפון 052-5052506.

טיפים שימושיים להכנת מצגת מוצלחת לבת המצווה

איך מכינים מצגת מוצלחת לבת המצווה? מה חשוב לדעת בחשבון ומדוע כדאי לפנות אל המומחים בתחום? זה אולי נשמע פשוט,

חברה להכנת מצגת ליום הולדת – כיצד בוחרים את החברה המתאימה?

כיצד לבחור חברה להכנת מצגת ליום הולדת? מה חשוב לבדוק מולה לפני שנעזרים בשירותיה? רוצים להפתיע את בן או בת

מצגת יום הולדת – רעיון למתנה מיוחדת במינה

האם מצגת יום הולדת מתאימה כמתנה לכל אחד? איך מכינים מצגת כזו ומה חשוב לדעת עליה? לכל אדם יש רגעים

איך מכינים מצגות יפות ואיך עושים את זה נכון

איך מכינים מצגות יפות? מי מציע את השירות ולמי הן מתאימות? הכנת מצגות יפות הוא איננו עניין של מה בכך.

מצגת מקצועית לבת מצווה

איפה ניתן לצלם מצגות לבת מצווה מקצועית? חוגגים בת מצווה? – איך אפשר ליצור מצגת לבת מצווה שתתאים גם למבוגרים