מצגת ליום הולדת


 מצגת ליום הולדת - הסבר קצר איך מתחילים?

  1. אוספים חומרים, נסו לבחור תמונות איכותיות שמשקפות זכרונות.
  2. מומלץ לסדר את התמונת באופן שתרצו שיוצג בקליפ ולמספר אותן  (1, 2, 3...).
  3. מומלץ לבחור גם כמה קטעי וידאו, רשמנו לנו איפה אתם רוצים שיופיעו(בהתחלה, לאחת תמונה ממוספרת) ואיזה קטע צריך לחתוך מכל וידאו.
  4. במקרה ואתם לא יודעים איך לשלוח את התמונות וקטעי הוידאו, הכנו לכם מדריך קצר(לחצו).
  5. זהו, אנחנו נעביר את הפרטים לעורכת סרטים שלנו, תתאמו ציפיות ואנחנו מתחילים לעבוד.

 למאגר המצגות לפי סגנונות לחצו

מצגת "עצים" בשילוב קליפ
נוף
תמונות
פרקט
וינטג'
מצגת "תמונות" בשילוב מצגת "מהירה"
עצים

מצגת יום הולדתהפרמטרים החשובים לבחירת חברה להכנת מצגת ליום הולדת - איך בוחרים חברה שמתמחה בהכנת מצגת ליום הולדת? איך נדע שהחברה באמת מקצועית? רשמנו לכם כמה פרמטרים שכדאי לכם לבחון מראש לפני שאתם סוגרים עם חברה להכנת מצגות או קליפים, כדי לוודא שאכן פניתם אל הכתובת הנכונה:


ניסיון בתחום ומקצועיות

כשאתם מחפשים חברה להכנת מצגת לאירוע יום ההולדת, וודאו שלחברה שפניתם אליה יש ניסיון בתחום. חברה מנוסה תדע כיצד להתמודד עם אתגרי הכנת המצגת ואיך ליצור מצגת ליום הולדת בהתאמה מלאה. הכנת מצגת כזו היא משימה לא קלה. היא מצריכה התייחסות מיוחדת לאלמנטים שונים הלוקחים בה חלק, לסיפור שאותו רוצים לספר, לרעיון הכללי וגם לפן הטכני – לתוכנה שבה נעזרים. חברה מקצועית תדע כיצד להפיק ולערוך מצגת שכזו ולאפשר לחוגגים ליהנות מחוויה קסומה.


מצגת ליום הולדת - יצירתיות ומקצועיות

ליצירתיות יש חשיבות רבה מאד במסגרת כלל השיקולים שלוקחים בחשבון כשמחפשים חברה להכנת מצגות. בין אם מדובר במצגת לבר מצווה, מצגת לבת מצווה או פשוט יום הולדת, על המצגת שתוקרן באירוע להיות יצירתית ומיוחדת ולא כמו מצגות אחרות (אלא אם אכן אתם מעוניינים במצגת פשוטה). חברה יצירתית תוכל להכין לכם מצגת מסוגננת, כזו המשלבת תמונות, סרטונים קצרים ואלמנטים מיוחדים לרבות מוסיקת רקע, שייצרו יחד מצגת מושלמת ליום ההולדת. זכרו, ככל שהמצגת תהיה מושקעת ומורכבת יותר, המחיר שלה יהיה גבוה יותר.


המחיר הנדרש עבור השירות

גם המחיר הוא פרמטר שיש להתייחס אליו לפני שיוצאים לדרך. בין אם אתם בוחרים לערוך את מסיבת יום ההולדת בבית הפרטי שלכם, בין אם במסעדה או אולי באולם אירועים קטן, סביר שתהיינה לכם לא מעט הוצאות. יש לקחת בחשבון את ההוצאה הכספית הקשורה למצגת ולזכור שאיכות עולה כסף. אין הכוונה בכך שתצטרכו לשבור תכנית חיסכון, אבל חשוב שתוסיפו את ההוצאה הזו לסך ההוצאות הכוללות של האירוע. למדו מעט את השוק ואת התחום ובדקו האם יש דרכים להוזיל אולי עלויות, כמו מבצעים או הנחות שונות.


מצגת ליום הולדת 20 או 60 - התאמת השירות אל קהל היעד

אם אתם מעוניינים במצגת לכבוד יום הולדת 60 של בן הזוג שלכם, וודאו שהחברה שאליה פניתם אכן יודעת כיצד להכין מצגת ליום הולדת 60 כשמרבית הצופים בה הם אנשים בגילאים אלה. אם המצגת מיועדת ליום הולדת 16, וודאו שהחברה שפניתם אליה יודעת לסגנן בצורה צעירה וצבעונית את המצגת ולהגיע בסופו של דבר אל התוצאה הרצויה.


מקצועיות ויצירתיות – אצלנו תמצאו בדיוק את מה שאתם מחפשים לאירוע שלכם

אנחנו, בסטודיו Ce.El, מציעים לכם שירותי הכנת ועריכת מצגות לאירועים מסוגים שונים, לרבות מצגת ליום הולדת. כל מצגת שאנו עובדים עליה מותאמת באופן אישי למזמין אותה והיא כוללת לא מעט אלמנטים שהופכים למסוגננת ומיוחדת עוד יותר. אנו מציעים מצגות בעיצובים ובסגנונות שונים בהתאם לטעמו של הלקוח וכל זאת במחירים נוחים ומשתלמים מאד. אנו משלבים במצגת גם מוזיקה אם רוצים ועושים זאת מתוך אהבה גדולה מאד למקצוע. רוצים להזמין אצלנו מצגת ליום הולדת? התקשרו אלינו, לטלפון 052-5052506.