איך לבנות מצגת תמונות

חוגגים אירוע? פתחנו אתר הזמנות במיוחד בשבילכם, לחצו, הזמנות לבת מצווההזמנות לבר מצווההזמנות לחתונה

אם האירוע שלכם מתקרב ואתם רוצים ליצור מצגת תמונות שלא חייבת להיות ברמה מקצועית, בין אם זה מצגת לבר מצווה, מצגת לבת מצווה, מצגת לחתונה או מצגת ליום הולדת. ואתם לא רוצים שאנחנו ניצור לכם את המצגת הגעתם למאמר הנכון, אנחנו נעבור ביחד שלב שלב בהכנת המצגת, נסביר לכם את התהליך של היצירה וגם ניתן לכם עצות מעשיות. יצירת מצגת תמונות עם התכנות הנכונות יכולה להיות קלה יותר ממה שאתם הייתם מאמנים מאמין. ובנוסף זה נותן לכם זמן איכות לבלות יחד.

שלבם בהכנת מצגת תמונות

שלב ראשון
לפני ביצוע מצגת לבר מצווה, מצגת לבת מצווה, מצגת לחתונה או מצגת ליום הולדת, אתם צריכים לבחור תכונה שאתה תעבדו על המצגת. ישנם כלים רבים שתוכלו להשתמש בהם, אני משתמש בתוכנה אפטר אפקטס- כיוון שהתכנה קשה להבנה וגם עולה כסף אנחנו לא נמליץ עלייה בשבילכם, אבל ישנו כלי אחד שאני ממליץ עליו שהוא הפאוור פוינט-קל לשימוש, ויש לו הרבה מדריכים שילמדו אתכם לעבוד אתו. תוכלו להיכנס למדריך הבא כדי ללמוד-איך מכינים מצגת

שלב שני
בטח יש לכם הרבה תמונות וקטעי וידאו שתרצו להכניס במצגת תמונות, אז לפני שתכנסו את כל התמונות לפאוור פוינט ותסתבכו, כדאי קודם לעבור עליהם במחשב עצמו ולבחור תמונות, קטעי וידאו ושירים שתרצו שיהיה לכם במצגת- בנוסף זו הזדמנות להיזכר בעבר שלכם ולחיות מחדש את כל הרגעים של האירוע.

שלב שלישי
אחרי שבחרתם הגיע הרגע להכניס את התמונות, קטעי וידאו והשירים לתכנת הפאוור פוינט ולהתחיל לסדר אותם לפי הסדר שתרצו.

שלב רביעי
לאחר שסיימתם את הכנת המצגת הגיע הזמן לשמירת המצגת, בין אן זה מצגת לבר מצווה, מצגת לבת מצווה, מצגת לחתונה או מצגת ליום הולדת, כדאי שתתחילו להפיץ את המצגת למשפחות או הקרובים שלכם, כדי לשמוע תגובות שלהם על המצגת עצמה, הערות ומסקנות, בנוסף כדאי לצרוב על דיסק את המצגת כדי שתישמר.

שלב חמישי
אם אין לכם דיסק פנוי או כונן צריבה תוכלו לעלות את המצגת יוטיוב או לSlideShare. לאחר העלאה של המצגת תוכלו לשלוח קישור לחברים שלכם או לקרובי המשפחה כדי שיוכלו לחוות אתכם את האירוע שעבר עליכם ביחד.

טיפים נוספים

1.לא כדאי לעשות את המצגת יותר אורכה מ10 דקות כדי לא לגרום לאורחים להתעייף מזה אלא אם כן המצגת תוקרן לאורך כל האירוע עצמו.
2.לבחירת המוזיקה יש משמעות גדולה במצגת. אם אתם מבצעים מצגת לחתונה או מצגת ליום הולדת שירים אולי כדאי לבחור יותר שירים רומנטיים
לעומת זאת במצגת לבר מצווה או מצגת לבת מצווה כדאי לבחור יותר שירים קצביים
3.כדאי לבחור תמונות באיכות גבוהה, תמונות באיכות נמוכה יגרמו למצגת להראות לא מקצועית.